ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 840 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
مقدمه
مدیریت و رهبری در عین جذابیت به یکی از پیچیدهترین مفاهیم سازمانی تبدیل شده است. پیچیدگی ذاتی بشر در کنار شتاب فزاینده تغییرات، درک عوامل موفقیت سازمان را دشوارتر ساخته است. هزاره سوم با مسائل مهمی همچون افزایش دموکراسی، افزایش جمعیت، جهانیشدن، گسترش ارتباطات و اطلاعات، مسائل اخلاقی و مسئولیت اجتماعی، افزایش انتظارات مشتریان، رقابت فزاینده سازمانها، سرعت رشد دانش و فناوری، و... دستبهگریبان شده است.
بشر در هزاره سوم با مشکلات عدیده اجتماعی، عاطفی، هیجانی، شخصیتی و رفتاری زیادی همچون استرس، افسردگی، تعارض، پرخاشگری، تعارض، خیانت، ازخود بیگانگی، فرسودگی هیجانی و... مواجه شده است که به نوبه خود سازمانها را نیز با مشکلاتی همچون کاهش بهرهوری و عملکرد، افزایش خروج کارکنان، افزایش حوادث شغلی، و... مواجه کرده است. ازاینرو به نظر میرسد مهمترین مسئله قرن حاضر نیاز به یک نظریه جامع و کاربردی باشد که بتواند چنین مسائل بغرنجی را در خود جای دهد و البته چشماندازی فراتر از حل مسئله و آسیبشناسی ارائه دهد .
و در ادامه داریم:
تعریف رفتار سازمانی مثبت گرا
هدف رفتار سازمانی مثبت گرا
متغییر ها
فایل پاورپوینت 15 اسلاید