استخدام ،اخبار استخدام

استخدام ،اخبار استخدام

استخدام ،اخبار استخدام

استخدام ،اخبار استخدام

دانلود آهنگ جدید بهشت من از مازیار رحیمی

دانلود آهنگ جدید مازیار رحیمی به نام بهشت من

آهنگ جدید و شنیدنی مازیار رحیمی به نام بهشت من با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ
ترانه : مازیار رحیمی – آهنگ و تنظیم : فرهاد پرستو
ترومپت : حسن فراهانی – میکس و مسترینگ : استودیو اف ام

مازیار رحیمی - بهشت من  

+ متن آهنگ بهشت من مازیار رحیمی:
دنیارو وقتی تو میخندی بیشتر از همیشه دوسش دارم
هرجای این دنیا که باشم بهشته وقتی که تورو دارم
نمیدونم خوابه یا اینکه رویاست عشقت واسه من کل دنیاست
جایی که میگن بهشت همینجاســت
همینجایی که خونه خونه میشه با عشق تو هم خونه میشه
بیتو یلحظم سخته نمیشه
دنیارو بیخیال میشم تا تنها تو قلب تو پا بـذارم
وقتی که با تو هستم عشقم تموم غم هامو جا میذارم
ترانه آهنگ بهشت من از مازیار رحیمی

 

دانلود آهنگ جدید بهشت من از مازیار رحیمی

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Maziar Rahimi – Beheshte Man.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Maziar Rahimi – Beheshte Man [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.